TRÅKIGT.............

Jag har jätte tråkigt.. Finns ju inte så mycket att göra här precis... Som tur är, är personalen toppen. trevliga och gulliga. Pensionärerna som ligger här är också trevliga och roliga.. Dock inte så kul när dom snarkar på natten och fiser haha.... Tycker att min läkare kan komma snart så man får reda på någonting.. Fast hankan lämna sprutan till ryggen någon annanstans eller får jag vara på rymmen lite... Kan man ta sjukhuskläderna med sig hem?? Dom är ju as sköna..... blåa mjuka mjukisar och en vit mjuk t-shirt.. dessa kläderna skulle jag lätt kunna ha hemma.. aja inget intressant inlägg kanske, men som sagt har super tråkigt.. kommentera gärna om det är något ni undrar över eller vill att jag ska skriva om..
 
 
 



Kommentarer
Nalliz

Får man lov och besöka dig? Å i såfall vilja tider?

Svar: ja vill du det så klart du får.. känn dig inte tvingad bara ;) mellan 15.00- 19.30n sen får man annars träffas i central hallen därefter :)
Kitty

2012-10-31 @ 14:42:46
Hanna

Är snygge doktorn Axel Andersson!? Jag känner igen alt du skriver... Stroke/ neurolog avd, gamlingarna, rädslan för LP , ovissheten... Ja allt känner jag igen! Jag hoppas du slipper samma skit som mig... Verkligen! Tänker på dig! :) kram Hanna

Svar: Hej Hanna, han heter kristoffer :) får holla utkik efter axel då hehe.. nu har dom uteslutat ms i alla fall. Ja du om någon vet ju hur det är.. detta är väl bara en piss i nilen jämfört med vad du går igenom ;( Dom säger i alla fall att det inte verkar livshotande längre.. visste inte ens att jag var så dålig.. :P jag ser ju i alla fall inte fram emot jätte nålen i morgon. har gjort det innan och fyyyyy faaaan vad ont det gör ;( Tänker på dig med Kram. ses någon dag på kaffe?
Kitty

2012-10-31 @ 17:50:39
Hanna

Men gode Gud, livshotande.. Låter ju jätte hemskt... Ja det var ju skönt att de uteslutet det iaf! :) Ja det hade varit super kul att ses! :) verkligen inte igår! ;) ja LP då kan man minsann hålla sig för skratt! ;) kram

Svar: ja fy fan.. dom får nocka mig i morgon.. sen vill jag hem.. hur har du det nästa vecka?
Kitty

2012-10-31 @ 21:28:04
fia

skönt att de inte var MS vad är de inne på att det kan vara nu du?? de måste ju ana något tycker man....krya på dig! PUSS KRAM

2012-11-01 @ 20:04:37
Malin

Usch vad jobbigt! Hoppas dom hittar något snart!

2012-11-05 @ 19:29:50
URL: http://Malinjljung.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0