I FEEL SO EMPTY

Blir så arg på mig själv när jag känner så här ;( Alla har vi våra dåliga dagar, MEN jag har nog alldeles för många känns det som :( Jag är jätte glad för att jag bor här i Yngsjö, Tack älskade Lina och Olof som ställer upp så mycket för mig.. Men ändå känner jag mig så tom :( Jag är tyvärr en sådan person som behöver mycket närhet och bekräftelse, men ändå mitt utrymme. Ja jag är en pain in the ass person, i know haha. Förhoppningsvis drar jag snart till Hamburg i några dagar så jag får lite space och rensa tankarna på annat. i fucking love that city <3 yeah yeah what ever. Ska mysa ner mig nu i min säng och försöka sova. puss på er


Kommentarer
tommy lidman

hej
kan du posera för mig för 1500kt

Svar: vet inte riktigt vad du hade tänkt för bilder? maila mig på [email protected]
Kitty

2013-02-07 @ 16:40:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0