WHEN LOVE COMES BITTERSWEET 💜

DĂ„ har jag med Ă„kt pĂ„ förkylning ont i halsen och huvudvĂ€rk ;( thank you for that ... 17 dagar tills jag Ă€r helt inflyttad, och börjar mitt nya liv :) jag Ă€r sjukt jĂ€vla rĂ€dd men samtidigt nyfiken pĂ„ vad mitt nya liv har att erbjuda :) och i början pĂ„ februari Ă„ker jag till Hamburg och Bremen đŸ’‹â€ ska bli riktigt skönt och roligt hoppas jag. Åh vad jag lĂ€ngtar. Slippa kristianstad :):) ett varmt bad nu för min skadade rygg :/ kan man köpa en ny? I sĂ„ fall köper jag en sĂ„ fĂ„r det kosta vad det vill ;) slĂ€nger upp tvĂ„ bilder pĂ„ min nya lĂ€genhet. Ett litet sneak peak 👌💜🏡



Kommentarer
J1

Hur stort Àr det?

Svar: 100 kvm tror jag
Kitty

2013-01-09 @ 16:39:46
Mikaela

Den ser riktigt fin ut. Jag hoppas du kommer trivas jag kommer och hÀlsar pÄ saknar dig snuttan

Svar: tack ja du fÄr gÀrna komma och hÀlsa pÄ :)
Kitty

2013-01-11 @ 10:13:29


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0