ON MY WAY <3

Nu jäklar är jag äntligen på väg :) Detta ska bli sjukt spännande. Har mött på några motgångar på vägen, men hoppas att jag slipper fler i dag.... Nun är det heller inte långt kvar tills jag flyttar :) Ett helt nytt liv framför mig... wieeee :) Tänker lägga precis allting bakom mig och bara blicka framåt. ´Ska enbart leva för mig och barnen samt mina djúr. inga killar här inte ;) Hur var nyår för er? Kan bara säga att jag hade mitt värsta nyår någonsin ;( Gick och la mig 22.30 bäst det kanske.. Nästa helgblir det nog helsingborg :) me like .... ses sen
 
 
 


Kommentarer
J1

Är du i Helsingborg??

Svar: nix det är jag inte
Kitty

2013-01-05 @ 11:46:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0