HENRIKSDAL

Jag och Mimmie åkte till Henriksdal i dag. Tyvärr kom vi aldrig till start då H visade 1 gradig hälta på vetbesiktningen :/ brist hos hovslsgsren ;/. Vi stannade kvar en stund och jag fick mysa med Elvira <3 sötaste flickan som finns. Lugn harmonisk och bedårande söt :) sen blev det mc Donalds på vägen hem. Väl hemma hos Mimmie i fjälkestad så kom Linn hem. Så vi 3 passade på att skvallra i stallet och fick oss ett och annat gapskratt haha .... Stannade sen kvar en stund och hjälpte Mimmie när hon red sin nya häst. Vilken snygging , han kommer nog bli riktigt fin så småningom :) sen fick Elvira rida lite och sen blev det kaffe ;) finaste Pelle skickade och sa att han hade köpte en liten present åt mig nu när han är i Belgien och kollar lite nya hästar ;) spännande ;) så jag har alltså haft en toppen dag trots att vi aldrig kom till start.... Kram på er . På bilden rider en liten lyrisk Elvira med sin mamma Mimmie. <3



Kommentarer
Anonym

<3

2013-05-04 @ 21:39:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0