SLEEPLESS AGAIN 😔💜

Ännu en natt utan sömn :/ det vĂ€rsta Ă€r att nĂ€r inte jag kan sova sĂ„ överanalyserar jag precis allting :( tankar far igen huvudet som ett flipperspel . DĂ„liga val man har gjort igenom livet , rĂ€dslan för framtiden , rĂ€dslan för nuet och framförallt tanken pĂ„ hur illa man har gjort nĂ„gon man Ă€lskar djupt. ;( jag önskar inget hellre Ă€n att jag kunde stĂ€lla allt tillrĂ€tta , men jag kan inte :( jag förtjĂ€nar inte att vara lycklig och mĂ„ bra sĂ„ detta Ă€r vĂ€l mitt straff ? Är inte jĂ€tte troende direkt , men finns det en Gud och en himmel sĂ„ kan jag ju sĂ€ga redan nu att jag kommer dĂ„ inte hamna i himmelriket direkt ;( nĂ€ jag kommer fĂ„ skyffla kol och i mitt nĂ€sta liv blir jag vĂ€l en möbel som Eddie sa :/ tror mer pĂ„ att jag blir en slemmig liten mask som hamnar pĂ„ en krok Ă„t nĂ„gon ful liten gĂ€dda haha ...... Ni kanske ser mig le, men vem som helst kan bygga upp en fejk fasad :( hade jag haft en hel rygg och en sommarnatt sĂ„ hade jag snörat pĂ„ mig löparskorna och sprungit en lĂ„ng runda nu med musiken dunkandes i lurarna . Men nej det hemska minusgrader grĂ„tt och kallt *suck* dessutom Ă€r jag ju mörkrĂ€dd :/ nĂ€ fĂ„r försöka rĂ€kna fĂ„r eller nĂ„got sĂ„ jag somnar.. Hittade förresten en ny Mercedes som jag Ă€r vĂ€ldigt intresserad av och inte sĂ„ dyr. Yeah we will se;) <3



Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0