UNHAPPY TODAY ;(

I dag är en sådan dag då jag bara vill gräva ner mig eller börjar gråta för ingenting.. I bland har jag riktiga skit dagar och i dag är verkligen en sådan dag ;( Känns som om allt går fel i dag....  Har hunnit bråka med Eddie med och jag hatar när vi bråkar.....;( Har även den värsta förkylningen och mår riktigt dåligt,men samtidigt så känner jag mig så otroligt rastlös... Hade behövt vara helt själv. Hade behövt köra långt bort. bara fly jag och bilen. Så mycket som gör ont. rastlös inom mig och en så otroligt stor saknad efter något som jag inte ens själv vet om. Känns som om jag har en demon inom mig som bara vill bryta sig ut ur min kropp och skrika. Jag vill bort, bort långt härifrån för tillfället. gud vad jag längtar bort till Hamburg nu.. förhoppningsvis hinner jag träffa Sarah med som jag inte har sett på väldigt länge <3 why can i not be happy today????  Ich vermissen Dich sehr ♥
 
 
 
 


Kommentarer
Fanny

Ut och ta en låååååång promenad med en hund; du får var själv och det dämpar rastlösheten.

Svar: ja det fick bli så
Kitty

2013-01-10 @ 14:30:17
URL: http://fannyochmarcus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0