SICK AND TIRED

Huvudvärk , hosta och feber. yeah you name it... mår väl inte toppen precis.. Börjar dock känna mig lite gladare nu, hade verkligen behövt mig en solsemester och släppa allt skit här hemma. MEN nu är det snart bara en vecka tills flytt :) Känns faktiskt väldigt sorgligt med. Köpte ju min dröm gård som skulle renoveras m.m jag älskar verkligen min gård och naturen här. Jag kommer aldrig att kunna bo vackrare igen, men jag har ingen ekonomisk möjlighet att lösa ut gården själv så jag har inget val mer än att flytta.. men men det blir nog bra. nä dags att kurera sig igen så man är frisk på fredag så man kan tatuera sig ;)♥ ni får se sen vad det blir :) ciao...............
 
 
slänger upp en fantastisk låt som lyssnades väl på hotellet ♥ Tina Dico- cout to ten
 


Kommentarer
Malin

Vi trivs väldigt bra här i Karlstad. Som de känns nu vill jag aldrig flytta tillbaka. Skönt att komma tillbaka nån gång ibland men inte mer!:) jag har fått jobb på Manpower. Jag ska jobba extra på ett företag som håller på med mobiler. Programmerar in mjukvaror i mobiler och sen kör ut de till företag som beställt de:)

Hur är det med dig? Var ska du/ni flytta?:)
Kram

Svar: vad roligt för er :) Förstår att du inte vill tillbaka. Jag vill med ifrån Kristianstad.... Ditt nya jobb låter väldigt intressant, hoppas det går bra :) Jo då det rullar på nu har varit/är en ganska jobbig period för tillfället, men hoppas allt lugnar sig efter flytten. jag och barnen flyttar till yngsjö :) Kram
Kitty

2013-01-16 @ 17:37:12
URL: http://Malinjljung.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0