PHOTOSHOOT MED RICKY <3

Ï dag stod det photoshoot på schemat med Ricky. med förkylning huvudvärk och frossa så tog jag mig till Åhus strand och hamnen. men f*n vad bra det blev. Över mina förväntningar. är faktiskt riktigt stolt. :) Jag älskar att stå framför kameran, det var ju ett tag sedan sist ;) Det var fruktansvärt kallt men väl värt det :) Nu blir det soffan varm oboy så jag kan tina upp igen hehe.. släönger upp två bilder från i dag. fler kommer sen. kommentera gärna ärligt om vad ni tycker :) ♥
 



Kommentarer
Mikaela

Gillar bilden vid trädet skarpt.
Den andra vid havet är med riktigt snygg men du kanske haft ett leende, vi skulle va ärliga ;) eller de kanske är meningen att det ska va lite "attityd" över de hela.

Svar: tack :) nja ett leende hade nog inte passat in där då det ska vara attityd och kaxighet :) tusen tack för din åsikt <3
Kitty

2013-01-13 @ 13:28:52
Amyfrick

Underbara!!!!!!

Svar: tack vännen :)
Kitty

2013-01-13 @ 19:45:15
Malin

Fina!avundsjuk!!!

Svar: tack vännen :)
Kitty

2013-01-13 @ 22:16:50
URL: http://Malinjljung.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0