UPPSKATTAT VS INTE UPPSKATTAT

ja som ni säkert har sett redan så är det heta diskutioner på fb ang mina bilder ;) fick en kommentar från en tjej om att mina bilder var opassande då jag är mamma och undrade vad jag ville uppnå med detta.... Jag och Ricky har haft en awsome dag och är sjukt nöjda. det ända jag visar är bh och mage. jag står ju inte naken eller i enbart underkläder. dessutom är det en paljett bh som ska visas :) Tycker bara det är tråkigt när folk inte kan glädjas för andra. men men har fått väldigt många kommentarer ang om att det skulle vara opassande. och alla skriver att dom är fina och att det är bara avundsjuka. typiskt kristianstad. ärligt talat bryr jag mig inte ett skit om det är avundsjuka eller inte. jag gjorde det för att jag tyckte att det blev fina bilder och ja jag är stolt över dom :) bjuder på några till här. fler kommer sen
 



Kommentarer
kristoffer =)

man ska bara ta o skita i va folk tycker, bara till o följa sitt hjärta i det man vill göra, så länge det man publicerar på offeciella sajter inte innehar nån form av naket som kan skada ens barn framöver så ser jag inte problemet

Svar: precis stoffe :) jag håller med dig :)
Kitty

2013-01-13 @ 22:13:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0