FAR AWAY..............

I Love it. Jag skulle kunna stanna här längre. Åh vad bortskämd jag blir ... fin frukost och bjuden på fin lunch och åka lyxig sport  mercedes.. I bland gillar jag att leva princess liv ;) I kväll blir jag bjuden på hemlagad mat och film <3 Sen i morgon ska jag försöka hinna hälsa på Henke i hans nya tattoo studio. Sen på torsdag blir det lite ändrade planer, hämtar hem barnen och drar till badhuset <3 Just nu mår jag faktiskt bra ja förutom det vanliga med rygg och nacke, sen samtidigt så vågar man knappt erkänna för sig själv att man är glad, för i mitt liv så brukar allting rasa när man säger att man mår bra... Hoppas hoppas jag får vara glad ett tag nu.................. och snart kommer finaste Line från Stockholm och förgyller min tillvaro. <3<3. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0