SÖNDAG.........

Gillar inte söndagar.. Allt går så fort och man vet att man måste upp tidigt på måndagen ;( Alltså gillar jag inte måndagar heller haha... Men men jossan har varit här i dag och hjälpt mig att stängsla till hästarna , råkade dock slå henne på handen med yxan hehe ;( Så nu sitter man här framför tvn och skulle se världscupshoppningen MEN svt tyckte tydligen att den jävla tennisen var viktigare ;( så nu blir det att ta in hästarna sen awkward och sist batman med min favorit jokern ;) Och i morgon blir det jobb igen.. så nu stänger vi ner datorn. P.s  anledningen till att jag har valt att låsa bloggen är som ni säkert redan vet att Andreas kollar mig hela tiden. bjuder på en bild på jossan från i dag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0