SLEEPLESS AGAIN

Helt otroligt... Det är fredag natt och jag kan inte sova :/ Har jobbat hela veckan, dock inga långa dagar men det tar mycket på en ändå... Så jag har i stället sovit bort eftermiddagar och kvällar. så hela veckan har jag sett fram emot fredagen så jag kan få sova och få sova länge på lördagen. MEN vad händer ??? JO jag ligger nu klar vaken och klockan är nu 03.00.. WTF?? Så nu när jag inte kan sova så får jag väl läsa lite bloggar som man inte alltid hinner läsa varje dag. och sen slänger vi på några hem till gården avsnitt som jag har missat ;) Läste dessutom Saras blogg precis och jag är så glad över att hon för en gångsskull är lycklig :) var en snabbis hos henne och Tommie igår och dom verkar väldigt lyckliga i hop :) Det värmer att  se henne så glad..... Tyvärr hinner hon och jag inte ses så mycket just nu då vi bägge jobbar och jag är nästan ALLTID upptagen :/ Får bli lite ändring på det. Fasiken nu måste jag verkligen somna har tusen saker att göra i helgen. Middag hos mamma och pappa då mamma har fyllt år. städa och fixa här hemma och rensa upp därute.. Vet ni en sak? Ibland eller väldigt ofta så vill jag bara skrika rakt ut precis hur jag känner och som jag vill ha det och med få vara lycklig....
varför är man inte miljonär???

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0