WE FOUND LOVE.............

Snön faller tungt utanför mitt fönster och jag gillar det INTE............. samtidigt kan jag inte låta bli att tycka det är lite mysigt ♥ I dag blir det i alla fall en tripp till mamma & pappa med barnen och mina syskon ♥ Hoppas på att få en fridfull natt i natt som inte jagar mig med mardrömmar och smärta... tramadolen hjälper ju hyffsat men inte fullt ut :( Jag vill verkligen INTE vara så här dålig, det knäcker mig både psykiskt och fysiskt. Har nog ALDRIG mått så här dåligt. jo det har jag och jag kommer aldrig aldrig aldrig förlåta mig själv..... Har börjat tappa mycket i vikt med, det är väl possitivt men inte på detta viset. ni får ursäkta att jag bara gnäller och mår dåligt men det hjälper att få skriva av sig. Funderar på att låsa bloggen då mycket har blivit för privat men men i dont care anymore.......  http://youtu.be/tg00YEETFzg?hd=1



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0