TORSDAG

Då var det Torsdag i dag och jag skulle igentligen till min handläggare på F-Kassan men hon hade glömt att hon skulle på utbildning så vi fick boka om... Dagarna flyter på och jag hänger nätt och jämt med. Men har för tillfälligt svårt att se det possitiva i saker.. blääää för att må dåligt :/ men men får väll stå ut eller nått.. Är dessutom så fruktansvärt trött på Kristianstad. Här känner alla alla och det är inte alltid så kul.. Inte för att jag har något problem med det just nu men kunde ju vara skönt att bo på något ställe där ALLA INTE känner ALLA.... aja skit samma ska ta en alvedon nu igen och hoppas på att bli bättre. snart kommer kidsen hem :) REMEMBER LOVE HURTS ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0