HEJ MÅNDAG

Har tillbringat dagen hos Sara i dag med barnen. Albin fick stanna kvar och leka med Emil i eftermiddes efter skolan när vi skulle till CSK med Max för hjärtkontrollen. DEt var samma som sist. hålet hade inte växt och inte minskat så åter kontroll igen *suck* Tack fin fina Sara för att du finns i mitt liv. ♥Vi är så oehört lika. och så fyller du ju år en dag efter mig haha och så har vi samma fyra sista siffror ;) Mina vänner tackar jag gudarna för att jag har... ♥
 
Veckan ser ut följande

Tisdag : Läkare

Onsdag : vila

Torsdag : Sjukgymnasten (akupunktur) försäkringskassan och sen varmvattenbassängen på kvällen

Fredag :  Vila och försöka mig ut en runda med dogsen

Lördag: middag hos mamma & pappa samt träffa syskonen.

Söndag: slappe dag (inget planerat)




Kommentarer
Mikaela

Heej snygging

Hur får du bilderna sådär med rån ram liksom vilken app är de;) puss på nosen

2012-01-30 @ 02:46:08
URL: http://mikaeeela.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0