FREDAG

Då var det Fredag. Veckorna bara springer i väg. Har inte orkat blogga på en vecka då jag inte mår så bra... Så fort jag har mått lite bättre så har jag försökt spendera tid med mina barn och vänner... annars är det bara en massa läkar besök rehabiliteringar m.m så drygt.... I onsdes la vi undan smärtan en stund och begav oss till backarna här i Sönnarslöv ;) Vi har riktigt bra pulka backar här... Så jag Sara och alla barnen begav oss dit och rastade ungarna och hundarna... Sen blev det en massa kaffe och fika här hemma. mysigt ♥ Så vi kan ju hoppas att snön ligger kvar ett tag nu för det är perfekt nu, för då kan Saga dra barnen i pulkan, då jag ändå inte kan dra dom pga att min kropp är trasig.. I kväll blir det en lugn och stillsam fredag i soffan med en bra film "Are we done yet" riktigt bra så jag ser den igen :) slänger upp en bildbomb nu på mig hundarna och barnen sen vi var ute :) 















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0