ALLA BÄR VI PÅ HEMLIGHETER......

Åhh det bubblar inom mig. Vill bara skrika ut det.. och NEJ jag är INTE gravid haha.. För det är det första folk tror, men nix inte jag inte :) Dagarna rullar på och i veckan var det filmmys hos bästaste sara med övernattning ♥ Jag älskar att få komma hemifrån och bara få vara jag. Jag är en sådan person som verkligen behöver ensamhet med mina vänner... Och så fort jag blir bättre i nacke och rygg så ska jag pierca igen. E frågade om jag kunde ta en kund i hans studio :) Skit bra tyckte jag :) Får väl avrunda detta nu då macke väntar på att vi ska gå en sväng med hundarna... Och så ska jag kolla upp vad som händer i kväll. Har ju Max så det blir i alla fall en lugn kväll.... Bloggar mer sen för som ni märker i detta inlägget så har jag hjärnsläpp haha

  



Kommentarer
Mikaela

Satt och tänkte på hur läääänge du och jag varit vänner... I över 10 år nästan, kan du fatta... 10 år åh min snygging hihi

Lav jo

2012-02-16 @ 01:11:29
URL: http://nattstad.se/Nattstad.se/mikaeeela


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0