WINTER WONDERLAND <3

äntligen har snön kommit :) I love it.. så mysigt nu när det är jul, hoppas bara att den får ligga kvar läääääänge :) Har väl igentligen inget roligt att skriva direkt. Händer inte så mycket spännande i mitt liv för tillfället ;(  Måste verkligen sätta mig ner och rensa lite bla så kallade "vänner" för jag vet vilka som är riktiga vänner och dom vill jag vara med, den andra skräphögen som bara får en att må dåligt och som man irriterar sig över kan man lika gärna vara utan haha. Så vad händer i helgen då?? Hoppas i alla fall att snön ligger kvar så barnen kan få åka pulka och snowraiser efter deras ponny igen ♥ Så är det någon som vill åka pulka fika eller gå på julmarknad eller något roligt så slå en pling. puss på er 
 
 
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0