JOBBIGT......

Har ingen blogg lust för fem öre.. Vill ni att jag ska blogga eller lägga ner? Det har hänt mycket sen sist orkar inte skriva om det i kväll, kanske i morgon? Ja vem vet? I alla fall så ska jag ju flytta och hoppas på att kunna göra det redan i slutet av januari.., det är väldigt psykiskt jobbigt fast att jag inte har några känslor över huvudtaget för Andreas så är det ändå jobbigt då vi äger gården ihopa osv. Att lämna axa känns fruktansvärt jobbigt :/ men det ska bli så skönt att börja ett nytt liv. Bygga upp mig själv igen och få tillbaka mitt självförtroende igen. Lång väg men det ska banne mig gå. Tusen tack till lina och Olof som ställer upp för mig och barnen <3



Kommentarer
Fredde

Du har gått igenom en del. Men du fixar det,det vet jag ;-). Fortsätt kämpa det kommer bli bättre men tar tid. Du är inte ensam. Du är ju en Skaunetös Från Vinslöv.Finns för dig som vän. Glöm inte du är VÄRDEFULL

Svar: tack vännen <3
Kitty

2012-12-29 @ 17:28:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0