Helt underbar dag , jämfört med i går :) f...

downloads_img_85 (MMS)

Helt underbar dag , jämfört med i går :) finaste Caroline har spenderat hela dagen här med mig :) gillar inte att hon bor i sthlm :/ ses ju inte så ofta då :( så i dag blev det mys och hon hjälpte mig med inridningen utav Nisse. Hon höll i longerings linan medan jag skrittade honom några varv och det gick ju kalas bra :) sen tog vi Squealan och sunny på en tur i skogen. Lite mer krut i dom två damerna i dag :p sen kom Erik med på besök :) mycket trevligt. Och i kväll blev det taco. Varje gång jag och carro ses ,säger vi alltid att vi ska fota en massa men det ända kortet som togs i dag var när jag red Nisse. Vi ser dock lite loja ut haha ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0