Jag tror det kommer till en viss gräns , s...

backgrounds_back (MMS)

Jag tror det kommer till en viss gräns , sen orkar man nog inte mer ? Vet ärligt talat inte vart jag står nu men att alltid vara det svarta fåret är inte roligt. Jag får ta så otroligt mycket skit som inte ens är mitt fel. Men det är väl lättare att skylla på mig än att inse Sina egna brister. Och sen kvittar det ju vad jag säger för såhär kommer dom alltid att se mig. Tråkigt för jag har verkligen inte gjort något för att det ska vara så. Jag är glad att två st vet att det inte är mitt fel. Allt detta tar dö på mig inombords.... tack c för ditt stöd häromdagen när jag behövde prata. Det är verkligen två personer som borde öppna ögonen och sluta se allt i svart vitt.....



Kommentarer
Mikaela

Vem ska jag knocka haha :) av mig har du aldrig fått skit <3

2011-11-12 @ 00:03:09
lina

Hej vännen jag syftade på familjen som man är ingift i.:( är fruktansvärt trött på det

2011-11-12 @ 08:15:04
Sara

Gumman, jag tycker du ska göra vad som känns rätt för dig.. jag vägrar i alla fall att leva olyckligt.. och du ska inte heller behöva det.. Nu tar vi tag i saken tycker jag. <3 En Sara & Lina dag helt själv så vi kan prata av oss hade behövts! Stor kram till dig sötnos!

2011-11-15 @ 12:40:02
URL: http://everodsslott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0