SNART JUL

I morgon är det lilljulafton, tiden går så fruktansvärt fort... Detta året firar vi julen i Åhus i mamma och pappas hus :) ska bli riktigt mysigt. vi firade ju våra jular där när vi var små, när min mormor & morfar bodde där. När dom dog ärvde mamma huset. Sen nu så rev dom delar utav det och har byggt en as nice kåk utav det och i helgen flyttade dom dit och har nu lämnat huset i Vinslöv, vilket känns tråkigt tycker jag. Det var ju ändå mitt barndomshem... I morgon blir det att handla det sista med bästa Sara och på kvällen blir det uppesittarkväll och Macke kommer :) Gick igenom min dator precis och hittade lite gamla bilder.. är sjukt sugen på att få tillbaka denna hårfärgen ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0